A demencia már 300 ezer embert érint Magyarországon
A Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kampánya az időskori mozgásra hívja fel a figyelmet
A dohányzás egyike azon megosztó témáknak, amelyek megnehezíthetik az ismerkedést. De egy meglévő párkapcsolatnál is konfliktusok forrása lehet, ha az egyik fél dohányzik, a másik pedig nem. Pedig egy támogató társ még abban is a segítségünkre lehet, hogy átalakítsuk a szokásainkat, és közös erővel tegyünk valamit a dohányzás okozta ártalmak ellen.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
Engedd, hogy elbűvöljön a CCC Spring Edit kollekciója! Böngészd át a Jenny Fairy, a Nine West és a DeeZee márkák divatos cipőit és táskáit 4995 Ft-tól.
Grafikai pályázatot indít a víz világnapja alkalmából Magyarország elsőszámú újrahasználható pohár rendszere, a Cup Revolution. A VÍZió néven meghirdetett verseny nyertes alkotásai rákerülhetnek a klubokban és rendezvényeken széles körben elérhető félliteres RevoCupokra, ezzel is ösztönözve a fiatalokat a környezettudatosságra, a tudatos vízhasználatra és a tartós műanyagpoharak újrahasználatára. A szervezők április 12-ig várják a pályázatokat, melyekkel értékes díjakat is nyerhetnek a résztvevők.